Całkowity koszt inwestycji to 1 142 413,51 złotych, dofinansowanie ze środków unijnych wynosi 971 051,49 złotych.
Projekt jest współfinansowany w ramach Priorytetu FELB.06.00 „Fundusze Europejskie
na wsparcie obywateli”. Działanie FELB.06.15. „Edukacja – IIT” Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027.
Projekt dotyczy modernizacji szkolnictwa zawodowego w Gminie Sława. Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Sławie. W skład szkoły wchodzą: Liceum Ogólnokształcące w Sławie, Technikum w Sławie oraz Branżowa Szkoła I stopnia w Sławie. Projekt przewiduje kursy, szkolenia, warsztaty, doradztwo zawodowe, staże uczniowskie oraz rozwój kompetencji nauczycieli.
Zakres zadań:
1. Realizacja staży zawodowych
2. Podniesienie kwalifikacji zawodowych uczniów:
-Prawo jazdy B
-Kurs wózki
-Warsztaty zawodowe
-Warsztaty youtuberów
-Szkolenia logistyczne
-Szkolenia gastronomiczne
3. Zwiększenie kwalifikacji nauczycieli:
-Szkolenia kryzysowe i wsparcie uczniów z trudnościami emocjonalnymi/ADHD
-Szkolenie z metodyki j. angielskiego
-Kształtowanie kompetencji emocjonalnych
-Organizacja uroczystości gastronomicznych
-Szkolenie „Młodzież w czasach youtuberów i influencerów”.
4.Remont pracowni multimedialnej w skład którego wchodzą roboty:
-Roboty rozbiórkowe i wykłucia
-Roboty murowe
-Ocieplenie ścian i stropu
-Posadzki
-Wymiana istniejącego oświetlenia
-Wywózka kruzu wraz z utylizacją
-Roboty malarskie
-Wymiana grzejników
-Stolarka drzwiowa
5.Wyposażenie pracowni multimedialnej
6.Doradztwo zawodowe dla uczniów
Głównym celem projektu jest podniesienie do IX 2028 r. poziomu wiedzy, kompetencji
i kwalifikacji 151 uczniów oraz 25 nauczycieli objętych wsparciem.
Główną grupą docelową projektu jest 151 uczniów. (w tym 56 kobiet i 95 mężczyzn) oraz
25 nauczycieli (w tym 17 kobiet i 8 mężczyzn) Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Sławie.
#funduszeeuropejskie
#FunduszeUE
Okres realizacji projektu: od 01.09.2025 r. do 31.08.2028 r.
Wartość całkowita: 1 142 413,51 zł.
Kwota dofinansowania: 971 051,49 zł.
Wkład własny Gminy Sława: 171 362,02 zł.















